Mobil Uygulama.

İşinizi büyütmek, siparişleri artırmak ve daha çok kişiye ulaşmak istiyorsunuz. Bunun için markanıza ait bir Andorid ve iOS mobil uygulama sahibi olma kararı verdiniz. Doğru yoldasınız.

Peki nasıl bir uygulama olmalı ve nereden başlayacaksınız? Öncelik ihtiyaçların belirlenmesidir. Hedef kitlenizi ve iş planınız belirlediniz şimdi sıra markanıza ait mobil uygulamanın size ve hedef kitlenize ne fayda sağlayacağını belirlemek. Mobil uygulamanızın benzer uygulamalardan ne gibi farkları olacak, güçlü yanı ne olacak? Bunlar en önemli noktalar. Teknik detayları düşünmeden bu hususları belirleyin.

Markanıza ait logo, renk paleti, ikonlar, web sitesi ve sosyal medya hesapları olmalıdır. Bunlar yoksa merak etmeyin, biz sizin için yaparız. Ürün ve hizmet resimleri, videoları ve açıklamalarını hazırlayın. Eski bir söz vardır: “İçerik kraldır”. Mobil uygulamanız mükemmel olsa da içerik her zaman ilk plandadır ve hedef kitlenizin ilgisi daima içeriktedir. Gelelim teknik hususlara. Mobil uygulamanız sade bir tasarım ile kullanıcıyı düşündürmeden yormadan ana fonksiyonlarını kolayca yerine getirebilmelidir. Bunun için ilk önce kullanıcı mobil uygulamanızı yüklerken uygulamanın istediği gereksiz izinlerle korkmamalıdır.